"Ερωτεύτηκα τον αδερφό μου"



Από την Joanna

Σκέφτηκα να γράψω μία διαφορετική ιστορία αγάπης: αυτή της φίλης μου. Πριν κάποιους μήνες μου είχε τηλεφωνήσει  η φίλη μου. Ακουγόταν πολύ ανήσυχη και ταραγμένη… . Εδώ και καιρό ήταν τρελά ερωτευμένη και ευτυχισμένη με αυτόν τον νεαρό που γνώρισε τυχαία στη καφετέρια, τώρα τι συνέβη ξαφνικά; αναρωτήθηκα.Μου ζήτησε να συναντηθούμε το συντομότερο δυνατόν για να μιλήσουμε.
Ήρθε στο σπίτι μου, τα σημαντικότερα θέματα, από μικρές ακόμα, τα συζητάμε μόνο στο σπίτι μου. Ανοίγοντας την πόρτα δεν την αναγνώρισα αμέσως… Δεν ήταν η φίλη μου αυτή… Ήταν τόσο χλομή, έτοιμη να καταρρεύσει... «Έχω να κοιμηθώ μία εβδομάδα» μου είπε και σωριάστηκε στο καναπέ.

Δεν της μίλησα, της πρόσφερα μία κούπα καφέ και περίμενα να ακούσω τι έχει συμβεί.
Και η φίλη μου άρχισε να εξιστορεί όσα συνέβησαν τους τελευταίους μήνες:
« Έχω ένα αδερφό μεγαλύτερο μου. Δεν στο έχω πει ποτέ. Μου το αποκάλυψε η μητέρα μου στα 15α γενέθλια μου.

Τόσο ήταν και η μητέρα μου όταν έμεινε έγκυος. 15 ετών ήταν όταν έπεσε θύμα βιασμού από έναν μακρινό ξάδερφό της. Καρπός αυτού του βιασμού ήταν ένα πανέμορφο αγοράκι. Η μητέρα μου δεν μπορούσε να το κρατήσει. Της θύμιζε όλες τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια του ξαδερφού της. Ήταν και μικρή. Δεν μπορούσε να μεγαλώσει ένα μωρό. Αποφάσισε να το δώσει για υιοθεσία σε ένα ζευγάρι.

Τον Διονύση τον γνώρισα πριν 6 μήνες στη καφετέρια. Μόλις γνωριστήκαμε, ένοιωσα σαν να βρήκα το άλλο μου μισό….. Από την πρώτη στιγμή τον ερωτεύτηκα…. Περνάγαμε πάρα πολύ καλά μαζί, γελούσαμε, διασκεδάζαμε, είχαμε ίδια ενδιαφέροντα… Πριν ένα μήνα αποφασίσαμε να συζήσουμε μαζί. Ήταν ο πιο τέλειος μήνας της ζωής μου.

Ζήσαμε τις πιο απίστευτα όμορφες στιγμές μαζί. Ένα βράδυ μετά από ένα ρομαντικό δείπνο, μου ζήτησε να παντρευτούμε… Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου.

Η χαρά αυτή όμως δεν κράτησε πολύ. Ένα βράδυ που ήμασταν μαζί τυχαία είδα σε ένα συρτάρι χαρτιά υιοθεσίας. Δεν ήξερα ότι ήταν υιοθετημένος. Τα παίρνω και τα διαβάζω..Δεν το πιστεύω, δεν μπορεί να είναι αλήθεια… Προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω αυτό που διάβαζα.. Όνομα μητρός ήταν το όνομα της μητέρας μου….

Καταλαβαίνεις; Ο άντρας της ζωής μου, ήταν ο αδερφός μου! Είχα σχέση με τον αδερφό μου, θα παντρευόμουν τον αδερφό μου! Εκείνη την ώρα δεν ήξερα πώς να αντιδράσω, έφυγα κλαίγοντας από το σπίτι. Ο Διονύσης δεν κατάλαβε τι είχε συμβεί, αλλά από εκείνη την μέρα μου τηλεφωνεί συνεχώς. Άλλαξα αριθμό τηλεφώνου και έφυγα για σπουδές στη Αμερική. Προσπάθησα να τον ξεχάσω αλλά δεν τα κατάφερα. »

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι έγινε μετά;;;;;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!
Παραμύθια της χαλιμας lmao!!